teisipäev, 6. märts 2012

Lemmiklooma aeg!

Kas te teate, kuidas on inglise keeles 'merisiga'. Teate? Tubli! Mina ei teadnud (või ei mäletanud enam...?). Aga õnneks on mul siin üks kolmandas klassis käiv neiu, tänu kelle kooliprogrammile on selle loomakese inglise keelne nimetus minulgi nüüd teada - Guinea pig  :)
Võiks justkui arvata, et pärinevad Guineast... aga võta näpust, merisead elavad looduslikult hoopis Lõuna-Ameerika Andide kuivades orgudes.
Milleks kõik see jutt ja veel koduloomast? Aga vot sellepärast, et meil elab nüüd, pea poolteist kuud, selline lahe Abessiinia tõugu merisea preili Minni. Ja mis lemmiklooma pidaja ma ikka oleks, kui temast pilte ei teeks. See on ju kõigi jaoks lausa kohustuslik, nii söögi alla kui söögi peale, paremalt ja vasakult, ülevalt ja alt jne.jne.
Siit siis mõned pildid, mis enam-vähem välja tulid. Sest vastupidiselt minu ootustele ei suvatsenud see väike loomake kenasti kaadrisse vaadata.





















Üks pilt ka sõpradest... kiire klõps enne notsiku plehku panekut. Minnile  nimelt meeldib igale poole pugeda, antud juhul siis kadus ta perenaise 'krae vahele'.



3 kommentaari:

  1. Nii armas notsu ja nii ilusad pildid! Tubli ! Kohe näha, et minu tädi!

    VastaKustuta
  2. Eks ole, andekus on ju päritav :))

    VastaKustuta
  3. Küll on armas see Abessiinia tõugu Minni! Vaataks temast pilte teinekordki :)

    VastaKustuta