esmaspäev, 17. detsember 2012

Nipet-näpet


Vahelduseks veidi teistsuguseid pilte ka...

Juhtus nii, et ühe ürituse jaoks oli vaja teha särtsakaid sinist värvi prosse. Täitsa mõnus oli üle pika aja käia mööda kangapoode ja otsida erinevast materjalist, kuid sama värvi riidetükke. No muidugi pärleid ja litreid ja muid vidinaid sinna juurde :) Ning kuna mul puudub igasugune kannatus, et valmistada masstoodanguna ühesuguseid asju, siis said kõik prossid isesugused. Oli see vast üks lõbus tegemine :) Kahjuks ei taibanud ma aga neid kõiki õigel ajal üles pildistada ja nii said pildile vaid kaks, need mida me ise väikese neiuga kandisme. 




Järgmisena võtsin käsile veidi praktilisemad iluvidinad. Pime aeg lähenemas ja mis võiks sel ajal veel kasulikum olla kui üks helkur-pross. Kinnita seda siis mantli hõlmale, mütsile või koti külge. Tõdesin rõõmuga, et ma polnud minetanud oma kooliajal kinnistatud oskuseid :)  Ja mis kõige toredam, siit sain vahva kingiidee, mille kohe praktikasse rakendasin ;) No ja nendega juhtus sama lugu... pildile kõik ei pääsenudki :D




Kui nüüd päris aus olla, siis need olid mul üle pika-pika-pika... aja esimesed käsitööesemed, mida teinud olen (no siia alla ei kuulu hädavajalike kardinate õmblemine ja muu nipet-näpet parandustööd). Siinjuures ei hakka ma mainimagi, et kunagi sai kõrgkoolis omandatud kunsti- ja käsitööõpetaja eriala...

Tänan, et lugesid minu postitust. Kuna antud esemete puhul on tegemist autoritööga, siis palun seda ideed mitte kasutada kasu saamise eesmärgil.









5 kommentaari:

  1. Olen lummatud, nii super tööd ja kaunilt pildil. Väga maitsekad ja ilusad ning prosse ja teisi kulinaid armastava inimesena olen nüüd sinu käsitöö fänn. Nõel näppu, Karin! :)

    VastaKustuta
  2. Aitäh, Ingrid! Uskumatu jah, et alles nüüd avastasin taas käsitöö võlu :D

    VastaKustuta
  3. No siit saab lisaks piltide imetlemisele ka häid ideid ammutada!
    Super! Ja nõel näppu tõepoolest!

    VastaKustuta
  4. Imetlen alati käsitöid ja nende tegijaid! Ise olen ikka väga laisk millegi idee lõpuniviimisega, kuidagi kaob ind ja nii mul seisavad poolelijäänuid tegemisi 1-2! Peab end vist ikka kätte võtma ja ühegagi finišeeruma!!!! Selle pildisarja juurde palve, et Tee veel! ja see helkurivärk on küll hää mõte!

    VastaKustuta