neljapäev, 28. veebruar 2013

Edevad asjad


Pärlite jutu jätkuks...


Jube popiks on muutunud, et kõik muudkui keerutavad traati ja lükivaid helmeid sinna otsa. Ja mõelda vaid, mina polnudki seda siiani teinud. Nojah, ühed pärlid küll seadsin käevõruks, kuid see oli selline lihtne tegemine. Ei olnud vaja palju mõelda.

Sai siis mõni aeg tagasi käidud ühes vahvas käsitöötarvete poes, kus korraldati ehete valmistamise töötuba. Kõik said teha neid ehteid, mida nad ise tahtsid. Minu sooviks oli seekord üks mitmerealine käevõru. Ja mida rohkem bling-bling, seda uhkem :D

Kõigepealt tuli aga mõelda, mis värvides see olla võiks, siis valida sobivad helmed ja tööle asuda. Käevõruga oli lihtne, esmalt sea pärlid sobivuselt ritta, siis lükka nad traadi otsa ja lõpuks kinnita traadid käevõru kinnitusele. Täitsa vahva tuli... minu arust :) Kuigi see punane oli kunstvalguses hoopis must...



Kuna aega oli, siis tegin sinna juurde ka ühed kõrvarõngad. Hõbedast kinnitustega. Siin puutusin ma esimest korda kokku nõelast aasade tegemisega. Esmalt vääna sõrmede vahel nii ja siis tangidega naa, siis võta veel teised tangid abiks, et keerd peale keerata. Ütlen ausalt, esimene kord ei olnud sugugi kerge. Vot. Aga said ju uhked? :) Eriti kui arvestada, et see tilk on oma kaks sentimeetrit pikk. 


Siinjuures palun kõigilt proffidelt ehetemeistritelt kergemat karistust  valede terminite kasutamise pärast. ;)

Ahh, ja tegelikult näevad need pildid valgel taustal palju paremad välja... Blogi tööleht on ju valge, sealt hea võrrelda. Ei tea, kas peaks mõtlema taustavärvi muutmise peale...



3 kommentaari:

  1. Mulle su käsitöötunnid meeldivad, eriti mäletan neid kaunite pärlitega ehitud helkureid...peaks vist tellimuse sisse andma ja hinnas kokku leppima :)
    Küsin, et kus sellised käsitöö poed ka asuvad, väga kiftid pärlid ju peaaegu nagu minu Pandora käevõru...
    Mis puudutab taustavärvi, siis mulle endale isiklikult sümpatiseerib ka valge, aga maitse asi...

    VastaKustuta
  2. Aitäh Mari, see innustab ;)
    Neid poode on aga igal pool. Tallinnas vähemalt. Ja töötubasid peaksid nad ka vast tegema. Pole küll uurinud. Ise käisin meie oma poolsaare kohalikus poekeses ;)

    VastaKustuta