neljapäev, 20. juuni 2013

Tartus, täiesti pingevabalt

See postitus peaks nüüd olema sujuv järg eelmisele. Nimelt ei sõitnud ma peale meie pildimatka koju, vaid jäin Tartusse. Siia tuli ka ülejäänud pere, sest järgmisel päeval pidi toimuma SEB Tartu Rattaralli. Seal, 135 km pikkusel maanteesõidul osale ka meie pere kõige pikem.

Start anti Aura eest ja kuna ööbisime sealsamas lähedal olevas Dorpatis, siis põikasime väikese neiuga enne hommikusööki võistluste algust vaatama.

Siis mõnus hommikusöök ja põgus tutvumine kohalike kaubanduskeskustega. Ahjaa, turul sai ka käidud. Maitse- ja kurgitaimi ostmas :) Onju, miks lähedalt osta, kui kaugelt ka saab...

Ja kui võistlus läbi sai, siis tšillisime niisama. Vaatasime üle kohaliku ranna, kus eelmise päevaga võrreldes oli juba tunduvalt rohkem veemõnude nautijaid. Nagu pildilt näha võib, siis olid need põhiliselt lapsed.

Jalutasime Emajõe ääres.

Ja külastasime restorani.

Siis aga hakkas taevas tumenema ja vihma sadama. Kohe korralikult. Õnneks olid meil päevavarjude katused pea kohal, mistõttu vihm päeva nautimist see ei seganud.

Ja tagasiteel, nagu ikka, tuli teha korduvaid vahepeatusi.